رود زرد سادات ( سادات میر سالاری )

رود زرد سادات ( سادات میر سالاری )

این وبلاگ جهت آشنایی کلیه برادران سادات میرسالاری و جهت اطلاع از محل زندگی یکدیگر میباشد

سید علی داد میرسالاریفرزند مرحوم سید علی محمد  فرزند سید اسدالله از سادات میرسالاری ساکن رودزرد سادات وسطی

 

 



نظرات شما عزیزان:

متوئی امروز
ساعت23:49---30 تير 1392
سلام: از اینکه وبلاگ قشنگت، روستای زیبای رودزرد سادات را معرفی می کند لذت بردم. من به لحاظ علاقه به وبلاگهای روستایی شما را لینک کردم. خیلی دوست دارم با هم در ارتباط باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. خوشحال می شم نام وبلاگ ما در لینکدونیتون قرار بگیره. مرسی . سلام باتشکر از بازدید شما از سایت رودزرد سادات . شما آدرس وبلگ یاسایت خود راننوشتید مدیر سایت

متوئی امروز
ساعت23:48---30 تير 1392
سلام: از اینکه وبلاگ قشنگت، روستای زیبای لاکم را معرفی می کند لذت بردم. من به لحاظ علاقه به وبلاگهای روستایی شما را لینک کردم. خیلی دوست دارم با هم در ارتباط باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. خوشحال می شم نام وبلاگ ما در لینکدونیتون قرار بگیره. مرسی با سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز . سایت مرا با نام roudzard.ir (رودزرد سادات سادات میرسالاری) لینک گن .اتوماتیک وبلاگ شما لینک خواهد شد با آرزوی موقیت برای شما و دوستان . مدیر سایت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سید حسینعلی علیزاده (میرسالاری) ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 / 12 / 1391برچسب:میرسالار , رودزرد , , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , roudzard.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com